Äntligen på G igen!

Nu har jag varit frisk i mer än en vecka och har äntligen börjat träna igen :)

Förra veckan blev det bara 2 löppass då jag ville ta det lite lugnt efter förrkylningen.
Imorse var jag en sväng på gymmet, körde löpning 8.2km 42 min och sen lite armar och mage på det.

Det bästa med löpning är att jag släpper alla tankar på allt annat, fokuserar bara på löpningen och det är så himla skönt att slippa tänka på allt pluggande och jobb ett tag.
Ibland är inte min självdiciplin den bästa men då försöker jag tänka på hur skönt det är
efteråt och då går det oftast lättare att ta sig iväg, så var det igår :P

Förra veckans träning:

Torsdag: 6,2km löpning 32min (löpband)
Söndag: 8km löpning 43 min (löpband)

Totalt: 2st löppass 14,2km 1h 15min

Denna vecka ska jag försöka hinna med lite fler pass och även lägga till lite mer syrketräning.
Längtar redan tills imorgon :)

Ha en bra Måndag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är ju fan snabb :D

2012-08-14 @ 22:50:08
URL: http://stinaamandanugos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0