Mitt i veckan.

Denna Onsdag har bestått av hårdplugg sedan klockan 08 imorse till nu.
Jag har 2 st prov imorgon, samhällskunskap - ekonomins grunder/Svensk ekonomi samt sista provet i företagsekonomi A.

Jag tycker att det är jätteroligt att plugga igen. Dock känns det ibland som att jag håller på att gå in i väggen, då jag har ett jobb och en familj att tänka på också. Jag pluggar heltid, jobbar 16 timmar i veckan och ska hinna umgås med mina 2 älsklingar också.

Ibland får jag stanna upp i all hets och ta några djupa andetag och försöka varva ner lite.
Det känns i allafall mycket bättre nu när jag har börjat träna igen. Kroppen och huvudet orkar med så mycket mer nu. Löpningen är ett sätt för mig att slappna av och hitta balans i all stress, för som sagt så släpper jag tankarna på allt annat för en stund.

Idag behövde kroppen vila så det blev ingen träning. Igår körde jag styrketräning på lilla gymmet här i Bosvedjan, det blev biceps, triceps, bröst, axlar, rygg och mage. Imorgon tänkte köra 8km på löpbandet igen och sen lite styrke på det om träningsvärken släpper lite först :)

Nu ska jag försöka sova lite så att hjärnan är pigg och fräsch tills imorgon.

God natt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Vet att jag inte riingt, förlååt. Jag blev iallafall inte uttagen till att bli instruktör på StiL, det var redan två utbildade som sökte och de går ju såklart alltid före. Sen hade dom inget behov av en ny bodystep eller bodycombat instruktör.. syynd, men jag jobbar vidare =) Jag har förresten en ny blogg! Kolla kolla! kram kram!

2010-10-29 @ 17:54:27
URL: http://www.doofie.shapemeup.se
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-20 @ 08:57:27
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: Amanda

Stackars dig som har börjat skolan :D <3

2012-08-14 @ 22:47:07
URL: http://stinaamandanugos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0